Nad czym pracujemy

Projekt w realizacji

Breathe The Future – Hybrid Education in VET – hVET

Breathe The Future – Hybrid Education in VET – hVET

O projekcie

Projekt „Breathe The Future – Hybrid Education in VET – hVET” (nr projektu 2021-2-PL01-KA220-VET-000050664) jest realizowany w ramach programu Erasmus+ w sektorze Kształcenia i Szkolenia Zawodowego w odpowiedzi na pojawiające się wyzwania i zmieniające się paradygmaty nauczania – wdrażanie nauczania hybrydowego w kształceniu i szkoleniu zawodowym (VET).

W projekcie bierze udział 6 organizacji z 5 krajów Unii Europejskiej:

  1. Fundacja OIC Poland – Koordynator projektu
  2. INSTITUTO POLITECNICO DE SANTAREM – Portugalia
  3. PROGRESS Kalińska, Talik spółka jawna – Polska
  4. G. EUROSUCCESS CONSULTING LIMITED – Cypr
  5. Antalya Il Milli Egitim Mudurlugu – Turcja
  6. M. SKOULIDI & SIA E.E. /p-consulting – Grecja

Głównym celem projektu hVET jest przygotowanie szkół zawodowych do nowego modelu edukacji po pandemii. Poprzez stworzenie, przetestowanie i wdrożenie hybrydowego modelu edukacji oraz zestawu narzędzi, zasobów i materiałów, projekt ma wspierać nauczycieli, trenerów, praktyków i uczniów kształcenia zawodowego. Narzędzia te mają pomóc nauczycielom być skutecznymi w nowym środowisku hybrydowym, pobudzać uczestnictwo i współpracę między uczniami oraz zwiększać motywację i zaangażowanie zarówno kadry pedagogicznej, jak i uczniów, pomimo ewentualnych zakłóceń w edukacji.

Produkty projektu

Już wkrótce następujące produkty projektu będą dostępne:

  1. MODEL HYBRYDOWEJ EDUKACJI ZAWODOWEJ
    Ten innowacyjny model jest nową metodologią nauczania i uczenia się dla nauczycieli VET. Polega on na wdrożeniu nowej wersji modelu edukacji hybrydowej z wykorzystaniem najskuteczniejszych elementów edukacji online i offline. Wszystko to dla tworzenia jak najlepszych doświadczeń edukacyjnych dla kadry pedagogicznej i uczniów VET.
  2. TEST ON-LINE DO OCENY KOMPETENCJI NAUCZYCIELA HYBRYDOWEGO KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO
    Narzędzie psychometryczne do diagnozy i pomiaru kompetencji nauczycieli VET (prowadzących zajęcia synchroniczne, online i stacjonarne). Podstawą teoretyczną narzędzia jest Profil Kompetencji Nauczyciela Hybrydowego 2.0 – zestaw niezbędnych umiejętności i wiedzy nauczycieli VET prowadzących lekcje online i lekcje stacjonarne. Profil zostanie stworzony na podstawie badań dokonywanych przez partnerów, dostępnej literatury i doświadczenia ekspertów – trenerów online.
  3. TEST ON-LINE DIAGNOZUJĄCY STYLE UCZENIA SIĘ I CECHY ISTOTNE W EDUKACJI HYBRYDOWEJ
    Narzędzie elektroniczne do diagnozy stylów uczenia się uczniów VET, które ma na celu połączenie nowych rozwiązań edukacyjnych oraz indywidualnych potrzeb uczniów.
  4. NAUCZANIE HYBRYDOWE: CERTYFIKOWANY KURS DLA NAUCZYCIELI VET
    Internetowa platforma edukacyjna oparta na koncepcji aktywnego uczenia się dla nauczycieli / trenerów / edukatorów VET w celu rozwijania ich umiejętności stosowania modelu nauczania hybrydowego i promowania elastycznych metod nauczania zapewniających większe zaangażowanie uczniów.
  5. HYBRYDOWA TAJEMNICA – GRA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW VET
    Hybrydowa gra edukacyjna angażująca uczniów VET z różnych szkół na szczeblu lokalnym, narodowym i międzynarodowym (fabuła międzynarodowa). Gra zawiera zadania indywidualne i grupowe (synergię) oraz elementy outdoorowe. Łączy świat rzeczywisty i wirtualny motywując, edukując i inspirując.

Kontakt

Nr projektu

2021-2-PL01-KA220-VET-000050664

Termin realizacji

01.05.2022 - 30.11.2024
Skip to content