Poznaj naszą ofertę?

Wydarzenia

Edukacja dla przyszłości: kompetencje psychospołeczne w kontekście wyzwań edukacyjnych

Konferencja

Edukacja dla przyszłości: kompetencje psychospołeczne w kontekście wyzwań edukacyjnych

Informacje podstawowe

Mamy zaszczyt zaprosić Państwa na prestiżową konferencję „Edukacja dla przyszłości: Kompetencje psychospołeczne w kontekście wyzwań edukacyjnych”, która odbędzie się w dniu 17 kwietnia 2024 r. w Hotelu Forum przy ul. Obywatelskiej 8 w Lublinie.

Konferencja będzie okazją do zgłębienia najnowszych trendów oraz innowacyjnych podejść w dziedzinie edukacji. Podczas konferencji eksperci będą dzielić się swoimi doświadczeniami i wiedzą na temat kluczowych zagadnień związanych z rozwojem kompetencji psychospołecznych u uczniów.

W programie konferencji znajdą się sesje poświęcone m.in.:

  • życiu w zgodzie ze sobą i innymi –  rola programu TUS w rozwoju umiejętności społecznych nastolatków
  • kompetencjom społecznym – czym są i jak je rozwijać?
  • trudnym zachowaniom Autoagresja i zaburzenia zachowania w środowisku szkolnym

Zostaną także zaprezentowane innowacyjne programy edukacyjne:

  • Program Rozwoju Kompetencji Przyszłości dla Młodzieży – ProComp – to aplikacja, której celem  jest wsparcie młodzieży, w wieku 12-16 lat, w rozwoju kluczowych kompetencji psychospołecznych, które przez OECD w dokumencie „The Future of Education and Skills: Education 2030. The Future We Want”, wskazywanych jako kompetencje przyszłości.
    Realizacja tego programu rozwojowego bazuje na ścisłej współpracy między nastolatkiem a rodzicem/opiekunem oraz wspólnym realizowaniu zadań.
  • Program Rozwoju Inteligencji Emocjonalnej – EQstudents – to kompleksowy zestaw materiałów i narzędzi wspierający rozwój inteligencji emocjonalnej dzieci i młodzieży w wieku 6-15 lat skierowany do szkół podstawowych. Zawiera dwa modele pracy – EQKids i EQTeens, oferujące gotowe ćwiczenia, scenariusze zajęć grupowych i indywidualnych dla specjalistów, karty pracy oraz scenariusze spotkań z rodzicami. Dodatkowo, obejmuje elektroniczne narzędzie do diagnozy 4 obszarów inteligencji emocjonalnej uczniów w wieku 11-15 lat, kompleksowe szkolenie online dla nauczycieli i rodziców, oraz grę hybrydową moderowaną przez nauczyciela.
  • Program Rozwoju Procesów Poznawczych Dzieci i Młodzieży – PRO-LEARN – to kompleksowy zestaw materiałów i narzędzi, który wspiera rozwój procesów poznawczych oraz efektywną naukę dzieci i młodzieży w wieku 6-14 lat, przeznaczony głównie dla szkół podstawowych. Zawiera dwa wystandaryzowane narzędzia diagnostyczne: PRO-LEARN Kids oraz PRO-LEARN Teens, onlinowe szkolenie dla nauczycieli oraz gry online wspomagające rozwój procesów poznawczych dzieci i młodzieży.

Na konferencję obowiązują zapisy. O udziale decyduje kolejność zgłoszeń!

Serdecznie zapraszamy!

Projekt „The Future of Education and Skills – program na rzecz rozwoju kluczowych kompetencji psychospołecznych dzieci i młodzieży” korzysta z dofinansowania o wartości 145 531,80 EUR otrzymanego od Islandii, Liechtensteinu i Norwegii w ramach funduszy EOG. Celem projektu jest stworzenie narzędzi – kompleksowych materiałów szkoleniowo-rozwojowych dla kadry pracującej na rzecz dobrostanu dzieci i młodzież w wieku 12-16 lat, rozwijających kluczowe kompetencje psychospołeczne.

Kontakt

Data

17 kwietnia 2024

Godzina

10:00

Miejsce

HOTEL FORUM

Forma

Stacjonarnie
Skip to content