Narzędzie PRO-LEARN Teens umożliwia diagnozę dwóch kluczowych obszarów funkcjonowania uczniów w wieku od 11 do 14 lat:
Kwestionariusz PRO-LEARN Teens stworzono bazując na powszechnie znanej w psychologii procedurze psychometrycznej.
Test składa się z dwóch części:
Wykonanie zadań oraz ocena twierdzeń w kwestionariuszu PRO-LEARN Teens pozwala na określenie poziomów procesów poznawczych oraz preferowanego stylu uczenia się ucznia. Test wypełnia samodzielnie uczeń w wieku od 11 do 14 lat.
Po zakończeniu testu online, system automatycznie przelicza wyniki na skalę znormalizowaną i generuje indywidualny raport z informacją zwrotną. Raport zawiera wskazówki dla ucznia dotyczące efektywnego uczenia się oraz zalecenia dla rodziców i nauczycieli na temat wspierania rozwoju dziecka i optymalnych metod nauczania.
Narzędzie jest przeznaczone dla nauczycieli, specjalistów szkolnych w szkołach podstawowych, uczniów oraz rodziców.
Znajomość funkcjonowania dziecka w obszarach procesów poznawczych i stylów uczenia się jest kluczowa. Umożliwia rodzicom, nauczycielom i wychowawcom podejmowanie działań wspierających rozwój intelektualny nastolatka, wdrażanie odpowiednich metod nauczania oraz opracowanie skutecznych programów wsparcia edukacyjnego. Natomiast dla nastolatka oznacza to bardziej efektywne uczenie się i lepsze funkcjonowanie w środowisku szkolnym.
Narzędzie PRO-LEARN Teens oferuje wygodę przeprowadzenia badania w dowolnym czasie i formie elektronicznej, a także automatyczną informację zwrotną, co zwiększa jego użyteczność i dostępność.
Test PRO-LEARN Teens obejmuje następujące elementy:
Każdy z wymiarów stylów uczenia się mierzony jest przez 6 itemów, a każdy proces poznawczy przez 4 lub 5 gier. Kwestionariusz PRO-LEARN Teens składa się łącznie z 28 pozycji testowych oraz 17 gier (każda z nich zawiera 5 lub 10 rund – łącznie 135 rund).
Po ukończeniu gier i wypełnieniu testu online, system automatycznie przelicza wyniki na skalę znormalizowaną. Na ekranie komputera badanego pojawia się możliwość pobrania raportu, który zawiera szczegółowe informacje zwrotne na temat procesów poznawczych i stylów uczenia się.
Raport obejmuje:
Misją Fundacji jest inspirowanie siebie i innych w rozwoju dzieląc się wiedzą i doświadczeniem, dostarczanie naszym Klientom i Partnerom innowacyjnych metod i narzędzi do realizacji celów, partnerskie podejście, wiarygodność i profesjonalizm w dążeniu do sukcesów naszych Klientów.