Co nowego?

Aktualności

TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW O PRZYZNANIE WSPARCIA FINANSOWEGO ORAZ WSPARCIA POMOSTOWEGO DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU „OD POMYSŁU DO DZIAŁANIA. EDYCJA II”

Opublikowano: 27.02.2021 / kategoria: Aktualności

TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW O PRZYZNANIE WSPARCIA FINANSOWEGO ORAZ WSPARCIA POMOSTOWEGO DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU „OD POMYSŁU DO DZIAŁANIA. EDYCJA II”

Szanowni Państwo, informujemy, iż od 01.03.2021 r. do 10.03.2021 r. przyjmujemy Wnioski o przyznanie środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz wnioski o przyznanie wsparcia pomostowego od Uczestników Projektu, którzy zakończyli udział w bloku szkoleniowo-doradczym.

Wnioski składane powinny być wraz z biznesplanem oraz niezbędnymi załącznikami. Wzory dokumentów znajdują się na stronie internetowej projektu w zakładce Oferta i dokumenty

  • Wniosek o przyznanie wsparcia finansowego
  • Wniosek o przyznanie wsparcia pomostowego
  • Biznesplan
  • Formularz informacji przy ubieganiu się o pomoc de minimis
  • Oświadczenie o otrzymanej pomocy de minimis

    Dokumenty będą przyjmowane wyłącznie drogą elektroniczną na adres: justyna.maziarczyk@oic.lublin.pl

    Wszystkie dokumenty prosimy złożyć w formie skanu po wcześniejszym wypełnieniu elektronicznie oraz podpisaniu czytelnymi i odręcznymi podpisami.

    Dokumenty należy zeskanować w jeden skan lub każdy dokument zeskanować osobno i odpowiednio nazwać dany skan.
    Nie skanujemy każdej strony osobno!

    UWAGA!!!

    Uczestnik projektu rejestruje działalność gospodarczą dopiero po otrzymaniu ostatecznej informacji o przyznaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości.