Projekt iLearn4Health jest realizowany w ramach programu Erasmus+ Akcja 2 – Edukacja szkolna w okresie 28.02.2022-28.02.2025. Partnerstwo projektu składa się z 8 organizacji z 5 krajów:
oraz Partnerzy:
Projekt iLearn4Health ma na celu budowanie silnych fundamentów wiedzy, a także umiejętności i właściwego nastawienia wobec zdrowia i higieny osobistej wśród uczniów poprzez edukację opartą na grach cyfrowych (DGBL).
Dzięki temu uczniowie w wieku 6-12 lat będą rozumieli, czym jest zdrowie fizyczne, psychiczne, emocjonalne i społeczne, a nauczyciele zostaną przeszkoleni z zakresu korzystania z narzędzi cyfrowych w edukacji opartej na grach cyfrowych podczas lekcji w szkole.
Nauczyciele szkół podstawowych poznają teoretyczne i praktyczne aspekty DGBL, tym samym stanowiąc kluczową rolę w promowaniu edukacji zdrowotnej uczniów, korzystając z rewolucyjnych metod i zmieniając system edukacji.
iLearn4Health jest 3-letnim projektem Programu Erasmus+ skierowanym do:
Projekt umożliwia nauczycielom (i dzieciom) zgłębianie wiedzy o zdrowiu, z odniesieniem do tradycyjnej i współczesnej koncepcji zdrowia. Ponadto oferuje wsparcie nauczycieli w zapewnianiu wysokiej jakości edukacji zdrowotnej poprzez wdrożenie programów nauczania opartych na tej koncepcji oraz promuję metodę Digital Game-Based Learning (DGBL) (edukacja oparta na grach cyfrowych) w szkołach podstawowych.
Misją Fundacji jest inspirowanie siebie i innych w rozwoju dzieląc się wiedzą i doświadczeniem, dostarczanie naszym Klientom i Partnerom innowacyjnych metod i narzędzi do realizacji celów, partnerskie podejście, wiarygodność i profesjonalizm w dążeniu do sukcesów naszych Klientów.