The future of vocational education and training: digitalisation, AI and hybrid teaching

Podstawowe informacje

The future of vocational education and training: digitalisation, AI and hybrid teaching

Program szkolenia

ujyhtgrfew

The future of vocational education and training: digitalisation, AI and hybrid teaching

Agenda

The future of vocational education and training: digitalisation, AI and hybrid teaching

Trener

The future of vocational education and training: digitalisation, AI and hybrid teaching

The future of vocational education and training: digitalisation, AI and hybrid teaching

Prelegenci

The future of vocational education and training: digitalisation, AI and hybrid teaching
Dr Wojciech Stęchły, IBE, SGH

Jestem asystentem w Instytucie Badań Edukacyjnych oraz w Szkole Głównej Handlowej. Pracuję jako ekspert w projektach poświęconych tematyce umiejętności, kwalifikacji i mikropoświadczeń, gdzie zajmuję się tematyką rozwijania cyfrowych narzędzi i zasobów wspierających uczenie się oraz zapewnianiem jakości. W badaniach interesują mnie m.in. kompetencje transwersalne w kształceniu zawodowym, powody niezaangażowania przedsiębiorców w kształcenie zawodowe, a także sposoby wykorzystywania mikropoświadczeń w przedsiębiorstwach, instytucjach edukacyjnych oraz „w życiu”.

Monika Widulińska

Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, pedagog specjalny, trenerka IN Lektikon, pasjonatka nowoczesnych technologii, trenerka TIK/AI.

Radosław Świergosz

Dyrektor NPDN IN Lektikon, trener biznesu i edukacji, trener TUS, neurodydaktyki oraz odporności psychicznej (MTQ48).

Wiesław Talik

Rekomendowany trener II stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, doktor psychologii, coach, doradca kariery, certyfikowany mentor biznesu, Partner Zarządzający w firmie PROGRESS. Opracowuje i prowadzi szkolenia oraz warsztaty z zakresu kompetencji miękkich dla menadżerów, pracowników, przedsiębiorców, nauczycieli i młodzieży. Zrealizował ponad 8000 godzin szkoleniowych, w tym ponad 1500 godzin szkoleń typu train the trainer. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu zarządzania zespołem, komunikacji interpersonalnej, budowania zespołu, procesów grupowych, asertywności, planowania kariery zawodowej. Prowadzi niedyrektywne treningi interpersonalne. Ekspert w międzynarodowych, innowacyjnych projektach dotyczących opracowywania profili i diagnozy kompetencji, klimatu organizacyjnego, preferencji zawodowych, a także autor metod (GuidEU, LAMOS, OSTESA, ComTal-Team Member, ComTal-Group Coach, ComPM, KIK-PZ, M-ASTRA, ASTRA-MANAGER, ASTRA-STARTER, Test Edukacja-Zawód) do badania kompetencji menadżerów i pracowników oraz preferencji zawodowych.

Anna Bartosiewicz-Woźniak
Ewelina Iwanek

 

 

The future of vocational education and training: digitalisation, AI and hybrid teaching

Paneliści

The future of vocational education and training: digitalisation, AI and hybrid teaching

The future of vocational education and training: digitalisation, AI and hybrid teaching

Formularz zapisu

The future of vocational education and training: digitalisation, AI and hybrid teaching

Zapisz się na seminarium

https://forms.gle/276e55bpuQ5cr7XEA

The future of vocational education and training: digitalisation, AI and hybrid teaching

The future of vocational education and training: digitalisation, AI and hybrid teaching

Kontakt

Marta Harasiuk

marta.harasiuk@oic.lublin.pl

+48 533 328 496