Przyszłość kształcenia zawodowego: cyfryzacja, AI i nauczanie hybrydowe

Podstawowe informacje

Przyszłość kształcenia zawodowego: cyfryzacja, AI i nauczanie hybrydowe

Program szkolenia

ujyhtgrfew

Przyszłość kształcenia zawodowego: cyfryzacja, AI i nauczanie hybrydowe

Agenda

Przyszłość kształcenia zawodowego: cyfryzacja, AI i nauczanie hybrydowe

Trener

Przyszłość kształcenia zawodowego: cyfryzacja, AI i nauczanie hybrydowe

Przyszłość kształcenia zawodowego: cyfryzacja, AI i nauczanie hybrydowe

Prelegenci

Przyszłość kształcenia zawodowego: cyfryzacja, AI i nauczanie hybrydowe

Ewelina Iwanek

Doktor nauk prawnych, absolwent programu Executive MBA Akademii Leona Koźmińskiego oraz Transactional Analysis in Organisations (Intact Academy). Od początku kariery zawodowej związana z Fundacją „OIC Poland” oraz Akademią WSEI. Prezes Zarządu OIC POLAND Fundacja Akademii WSEI, wykładowca Akademii WSEI w Lublinie oraz trener z zakresu zarządzania projektami międzynarodowymi. Posiada Certyfikat PRINCE2 Project Management i szerokie doświadczenie w zakresie zarządzania projektami, od przygotowania po koordynację projektów o zasięgu międzynarodowym. Członek zespołów badawczych projektów innowacyjnych. Autor kilkunastu publikacji z zakresu prawa administracyjnego.

Wojciech Stęchły

Asystent w Instytucie Badań Edukacyjnych oraz w Szkole Głównej Handlowej. Pracuje jako ekspert w projektach poświęconych tematyce umiejętności, kwalifikacji i mikropoświadczeń, gdzie zajmuje się tematyką rozwijania cyfrowych narzędzi i zasobów wspierających uczenie się oraz zapewnianiem jakości. W badaniach interesują go m.in. kompetencje transwersalne w kształceniu zawodowym, powody niezaangażowania przedsiębiorców w kształcenie zawodowe, a także sposoby wykorzystywania mikropoświadczeń w przedsiębiorstwach, instytucjach edukacyjnych oraz „w życiu”.

Wiesław Talik

Doktor psychologii, coach, doradca kariery, certyfikowany mentor biznesu, rekomendowany trener II stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, współtwórca Szkoły Trenerów PROGRESS, pracownik naukowo-dydaktyczny w Instytucie Nauk Socjologicznych KUL. Opracowuje i prowadzi szkolenia oraz warsztaty z zakresu kompetencji miękkich dla menadżerów, pracowników, przedsiębiorców, nauczycieli i młodzieży oraz szkolenia train the trainer. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu zarządzania zespołem, komunikacji interpersonalnej, budowania zespołu, procesów grupowych, asertywności, planowania kariery zawodowej. Prowadzi niedyrektywne treningi interpersonalne. Ekspert w międzynarodowych, innowacyjnych projektach dotyczących opracowywania profili i diagnozy kompetencji, klimatu organizacyjnego, preferencji zawodowych oraz projekty wspierające edukację ogólnokształcącą i zawodową, przedsiębiorczość, ekonomię i politykę społeczną. Jestem również autorem kilkunastu publikacji naukowych na temat rozwoju osobistego i pomiaru kompetencji.

Radosław Świergosz

Dyrektor NPDN IN Lektikon, trener biznesu i edukacji, trener TUS, neurodydaktyki oraz odporności psychicznej (MTQ48).

Monika Widulińska

Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, pedagog specjalny, trenerka IN Lektikon, pasjonatka nowoczesnych technologii, trenerka TIK/AI.

Valentina Chanina

Sekretarz Generalna Europejskiego Forum Kształcenia i Szkolenia Zawodowego (EfVET), od wielu lat zaangażowana w europejskie projekty. Specjalizuje się w kształceniu i szkoleniu zawodowym, edukacji dorosłych, współpracy z Komisją Europejską i Parlamentem Europejskim, tworzeniu sieci i koordynacji partnerstw międzynarodowych. Jest specjalistką w zakresie instytucji i polityk UE i ma ponad 20-letnie doświadczenie w przygotowywaniu projektów, zwłaszcza w ramach programu Erasmus+, a także w prowadzeniu badań, analiz i sprawozdawczości. Inicjatorka wielu formalnych i nieformalnych przedsięwzięć edukacyjnych. Ma duże doświadczenie w opracowywaniu i monitorowaniu planów i strategii rozpowszechniania i wykorzystywania, a także w organizacji wydarzeń projektowych, warsztatów i działań.

Susana Nogueira

Ma wykształcenie psychologiczne i prawie 10-letnie doświadczenie w pracy w projektach finansowanych w ramach programu Erasmus+ (takich jak KA2, Blueprint, Centra Doskonałości Zawodowej i Jean Monnet), zarówno jako koordynator projektów, jak i specjalista opracowujący rezultaty tych projektów. W projekcie SELFIE WBL Follow Up Susana reprezentuje EfVET wraz z Valentiną Chaniną, współtworząc zestaw narzędzi i rozpowszechniając projekt.

Miha Zimšek

Posiada doświadczenie w przedsiębiorczości, zarządzaniu projektami i badaniach. Był asystentem dydaktycznym i badaczem na Wydziale Nauk Społecznych oraz doradcą ds. projektów europejskich na Wydziale Prawa. Koordynował, zarządzał i był pracownikiem naukowym w krajowych i międzynarodowych projektach dotyczących kształcenia i szkolenia zawodowego, przedsiębiorczości, edukacji obywatelskiej, kształcenia w miejscu pracy.

Eva Dušak

Jest odpowiedzialna za komunikację i działania promocyjne, a także szkolenia i edukację. Do jej obowiązków należy planowanie wydarzeń i zarządzanie projektami. Jest aktywna w projektach lokalnych, krajowych i międzynarodowych.

Cécile Aillerie

Posiada tytuł magistra stosunków międzynarodowych i jest pasjonatką obcych kultur. Pracowała w 5 krajach w Europie, Azji i Ameryce Łacińskiej, a obecnie zarządza projektami Erasmus+ KA2, w tym Centrum Doskonałości Zawodowej w SEPR (Francja). Jest również zewnętrznym ewaluatorem dla francuskiej agencji Erasmus+.

Julie Fréry-Privé

Pracuje we francuskiej organizacji SEPR Educational Workshops. Wspiera uczniów w ich drodze zawodowej poprzez warsztaty i działania podnoszące świadomość, które pozwalają praktykantom zdobyć umiejętności metodologiczne, zidentyfikować swoje umiejętności interpersonalne i rozwinąć kulturę zawodową. Rozwija również społeczność praktyk edukacyjnych o nazwie „OpenLab”, oferując wydarzenia i spotkania w celu omówienia innowacyjnych metod i narzędzi (w szczególności cyfrowych), w celu dzielenia się dobrymi praktykami edukacyjnymi wśród rówieśników i wspierania nauczycieli.

Wolfgang Stutzmann

Od ponad 30 lat pracuje jako nauczyciel kształcenia i szkolenia zawodowego. Od 2004 r. jest zaangażowany w zarządzanie szkołami zawodowymi, a w 2012 r. został dyrektorem niemieckiej szkoły BBS Wirtschaft I Ludwigshafen. Oprócz jedenastu lat pracy na stanowisku dyrektora, ma również praktyczne doświadczenie w branży IT i ponad 20-letnie doświadczenie w projektach europejskich w kontekście kształcenia zawodowego.

Marco Martini

Jest nauczycielem informatyki w BBS Wirtschaft 1 Ludwigshafen. Oprócz nauczania, jego głównym zadaniem jest promowanie cyfryzacji szkoły oraz wspieranie w tym zakresie kadry nauczycielskiej.

Tibor Dőri

Był dyrektorem węgierskiego oddziału Open University BS (1992-2012). Jest ekspertem w dziedzinie edukacji dorosłych, prowadzenia i rozwijania szkoleń podnoszących kwalifikacje nauczycieli, cyfrowego nauczania i uczenia się na odległość / mieszanego (DELT). Był członkiem zarządu EADTU (2005-2010); członkiem komisji nadzorującej EfVET od 2005 roku. Mając ponad 30-letnie doświadczenie w szkoleniach i 12-letnie doświadczenie w doradztwie w zakresie rozwoju organizacyjnego i zarządzania zmianami, prowadzi szkolenia dla nauczycieli w zakresie cyfrowego nauczania / uczenia się oraz warsztaty OD dla personelu / kierownictwa szkoły w zakresie rozwijania kultury szkolnej DELT.

Przyszłość kształcenia zawodowego: cyfryzacja, AI i nauczanie hybrydowe

Paneliści

Przyszłość kształcenia zawodowego: cyfryzacja, AI i nauczanie hybrydowe

Przyszłość kształcenia zawodowego: cyfryzacja, AI i nauczanie hybrydowe

Formularz zapisu

Przyszłość kształcenia zawodowego: cyfryzacja, AI i nauczanie hybrydowe

Zapisz się na seminarium

https://forms.gle/276e55bpuQ5cr7XEA

Przyszłość kształcenia zawodowego: cyfryzacja, AI i nauczanie hybrydowe

Przyszłość kształcenia zawodowego: cyfryzacja, AI i nauczanie hybrydowe

Prelegenci

Zobacz więcej

Kontakt

Marta Harasiuk

marta.harasiuk@oic.lublin.pl

+48 533 328 496